Reklama: Wallpapers? Jedině www.tapety.in! Přístupy:
Naše motocykly
ČEZET 125/476
ČEZET 175/450
ČEZET 175/487
ČEZET 175/487
ČEZET 250/471
JAWA 250/11
JAWA 250/559
JAWA 250/592
JAWA 250/592
JAWA 250 - KEJPAN
JAWA 350/633
JAWA 350/638
JAWA 50/05
JAWA 50/21
JAWA 50/23
JAWA 50/550
JAWA 50/551
JAWA 50/555
JAWA 50/555
JAWA ČZ 150/352
JAWA ČZ 250/353
JAWA ČZ - Motokára
MANET 125
STADION S11
STADION S22
Wanderer Sachs 100
Pavel
Jirka
Michal
Petr
Luboš
Rampa
Jirka
Jirka
Rampa
Luboš
Petr
Ondra
Luboš
Petr
Luboš
Luboš
Petr
Luboš
Petr
Luboš
Rampa
Lukáš
Petr
Petr
Luboš
Rampa
 


Michal 

ČEZET 175/487

Před svým ukončením autoškoly si bratranec Michal koupil stejnou čízu, jako má Petr. Inzerát v novinách se přímo vybízel k tomu, ji obhlédnout. Stála u takového domácího kutila a vypadala celkem slušně. Po prvním projetí se ukázalo, že si bratranec s chlápkem plácli. Po odvozu domů se ale vše změnilo. Michal se těšil jak si krásně zajezdí, ale vyšlo najevo, že bývalý majitel se motorky zbavil jen proto, že nějaký ,,elektrikář“ špatně udělal dobíjení.

Motocykl dostal po převozu krásný červený lak a opravila se elektrika. Jeden z bývalých majitelů dal na motocykl jiné blatníky (zadní z Jawy 350/638 a přední lízátko je zkývačky) a zadní světlo, tím motocykl neutrpěl, spíš naopak. Pravděpodobně tenkrát vyhořela elektrika a byla udělána znovu. Sice kvalitně, jenže místo dynama, které se sériově montovalo, bylo použito nevýkonné z kývačky a tím pádem byla změněna polarita stroje. Jednou Číza bratránka nechala na jeho cestě za krásami krajiny, a na mě padl úkol ji zpět vrátit do života. Závada byla jasná: stator dynama se odporoučel - měl přerušené vinutí a nezbylo nic jiného než ho vyměnit. Originál stator se nepodařilo sehnat, tak zatím tam funguje kývačkový - upravený pro tento účel a motocykl bez velkých závad jezdí dál.

Michalovu a Petrovu čízu dělí od sebe dva roky (Petr ji má starší) a oba jsou to moc pěkné stroje. Jen je škoda, že je přestali vyrábět. Pěkný počin by byla 250ka či 350ka ve stejném designu, jenže u nás je jich tak málo, že to jsou spíš rarity.

 
Motor: dvoudobý jednoválec
Objem: 171,7 ccm
Vrtání a zdvih: 58x65 mm
Výkon: 15 kW
Komprese: 8,6:1
Rychlost: 102 km/h
Hmotnost: 128 kg
Spotřeba: 3,4 l/100km
Domů | Členové sdružení | Návštěvní kniha | Odkazy | Kontakt
Designed by Ondřej Popelka | Tvorba WWW stránek







Nové stránky
Dne 09.08.2006 jsme veřejně spustili dlouho očekávané nové stránky. Tyto stránky jsme plánovali spustit již několik měsíců. Bohužel neočekávané události celý proces opozdily a nyní Vám konečně můžeme novou prezentaci představit na adrese:

www.cefr.wz.cz


JAWA VÍKEND
22.09.06 - 24.09.06 se koná jawa víkend s muzikou, mototůrou a samozřejmě dobrým jídlem a pitím pro všechny přátele motocyklů JAWA...

více informací


Anketa