Reklama: Wallpapers? Jedině www.tapety.in! Přístupy:
Naše motocykly
ČEZET 125/476
ČEZET 175/450
ČEZET 175/487
ČEZET 175/487
ČEZET 250/471
JAWA 250/11
JAWA 250/559
JAWA 250/592
JAWA 250/592
JAWA 250 - KEJPAN
JAWA 350/633
JAWA 350/638
JAWA 50/05
JAWA 50/21
JAWA 50/23
JAWA 50/550
JAWA 50/551
JAWA 50/555
JAWA 50/555
JAWA ČZ 150/352
JAWA ČZ 250/353
JAWA ČZ - Motokára
MANET 125
STADION S11
STADION S22
Wanderer Sachs 100
Pavel
Jirka
Michal
Petr
Luboš
Rampa
Jirka
Jirka
Rampa
Luboš
Petr
Ondra
Luboš
Petr
Luboš
Luboš
Petr
Luboš
Petr
Luboš
Rampa
Lukáš
Petr
Petr
Luboš
Rampa
 


Petr 

JAWA 350/633 individuální stavba

Kdysi ode mne Petr vymámil stopětasedmu. To byla první motorka co jsem vlastnoručně zkonstruoval. Nebyla nic extra a připomínala cosi mezi kývačkou a panelkou. Petr se rozhodl ji přestavět. Zpočátku jsme obdivovali jeho nadšení, než přišel s převratným nápadem: sehnat alespoň dvěstěpadesátkový motor.

Ten jsme nakonec sehnali, jenže Petrovi to asi přišlo málo a tak za přiměřenou cenu sehnal motor 350/633 z bizona. Motor se posléze podrobil generální opravě (výbrus, výměna válců a některých komponentů). Problém vyvolala výfuková kolena. Petr je použil z kývačky a přetvořil je k novému motoru. Původní rám ze 175 nestačil a nahradil jej masivnější rám z panelky, převařený a upravený pro nový motor. Přední vidlice pochází z původní stopětasedmy a vrchní uchycení pro světlo z ČZ 175 jako má Radek (70. léta). Světlo pochází z modelů z 80. let a zadní pro změnu z panelky.

Kola jsou též různá:zadní posloužilo z panelky a má rozetu na gumičkách - plášť je 3.50, přední kolo je klasika ze stopadesátky s pláštěm 3.00 aby se vešlo do starých vidlic. Nádrž je údajně z první panelky s dírou pro spínací skříňku, která se tam znovu nastěhovala. Boky nádrže pozbyly nápisů JAWA a celá nádrž byla vyhlazena. Kastlíky jsou rovněž panelkové, nově vyvařené. Sedlo pochází z Kejpanu. Přední blatník je klasika z kývačky upravená na lízátko. Zadní blatník má původ ve verzi Kalifornia. Tolik tedy z hrubého popisu.

Co se týče elektroinstalace tak je to kříženec ČZ 250/471 a kývačky. Dobře to funguje. Motorka je v klasické jawa červeni v kombinaci s černou barvou. “16“ ráfky jsou též černé. Po první jízdě (které se zúčastnili někteří členové ČEFRu ) jsme konstatovali, že jde o výjimečný stroj, jež nemusíte dlouho pobízet a zvedne se na zadní - inu jako bizon. Jak Petr říká, jde o nejsilnější mašinu v baráku. Ondra má sice také 350tku, ale nevím která je lepší? Aby těch vyšších kubatur než jsou naše panelky a pionýry nebylo dost, rozhodl se ještě Pavel že až bude možnost, zakoupí zbrusu novou JAWu 650. To pak bude mít naše hnutí úplně jinou dimenzi a zbylé osazenstvo se nejspíš bude muset přizpůsobit.

 
Motor: dvoudobý dvouválec
Objem: 344 ccm
Vrtání a zdvih: 58x65 mm
Výkon: 16 kW při 5 000 ot./min.
Komprese: 1:9,2
Rychlost: 130 km/h
Hmotnost: 149 kg
Spotřeba: 4,2 l/100km
Domů | Členové sdružení | Návštěvní kniha | Odkazy | Kontakt
Designed by Ondřej Popelka | Tvorba WWW stránek







Nové stránky
Dne 09.08.2006 jsme veřejně spustili dlouho očekávané nové stránky. Tyto stránky jsme plánovali spustit již několik měsíců. Bohužel neočekávané události celý proces opozdily a nyní Vám konečně můžeme novou prezentaci představit na adrese:

www.cefr.wz.cz


JAWA VÍKEND
22.09.06 - 24.09.06 se koná jawa víkend s muzikou, mototůrou a samozřejmě dobrým jídlem a pitím pro všechny přátele motocyklů JAWA...

více informací


Anketa